Tuesday, June 9, 2015

MESYUARAT AHLI JAWATANKUASA PERTAMA JMC

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
Assalamualaikum.... salam sejahtera... 

Alhamdulillah.... kali ini admin dapat menyiapkan entry untuk Mesyuarat JMC yang pertama. Dengan penuh kesukaran selepas, JMB ditubuhkan di Pangsapuri Nilai Santalia, akhirnya dengan arahan COB, maka pada 9hb Mei 2015, tarikh ini dipilih untuk mesyuarat tersebut. Alhamdulillah mesyuarat berjalan dengan lancar walaupun ada 3 orang ahli Jawatankuasa yang tidak hadir mesyuarat.
(Pandangan peribadi admin : mesyuarat JMC ini berlaku sebulan sekali mengikut kesesuaian masa, adalah amat penting semua JMC meluangkan masa untuk mesyuarat ini. Jangan masa mesyuarat semua hendak menjadi AJK tetapi bila tiba untuk melaksanakan tugas dan tanggungjawap hanya beberapa kerat sahaja AJK yang turun padang. Apa2 pun tergantung kepada niat yang memegang jawatan itu sendiri, kalau ikhlas, in sha Allah akan dipermudahkan. Ya lah..... admin faham tugas-tugas khidmat sosial seperti ini mana ada gaji...... anyway moga semua ahli Jawatankuasa yang dilantik terima lantikan ini dengan ikhlas dan jalankan tanggungjawap seperti apa yang telah diamanahkan.)

Memandangkan JMC bermesyuarat tanpa Pengerusi, jadi tidak banyak agenda yang dapat diputuskan. Inilah sebahagian masalah yang ahli JMC yang tinggal hadapi. Namun mesyuarat berjalan lancar. 

Notis Panggilan Mesyuarat AJK Pertama

No comments:

Post a Comment